Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Ayit..thanks for visited my blog, nice to meet you,behave yourself.. leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!


My Post

Thanks Bear

Template 100%: Atin Tory
Editor:Ayit Danial
Help: ➊ ➋ ➌
AWAK
Monday 14 October 2013 | 23:05 | 2 comments

Awkk .....  awk tahu tak  pengorbanan saya terhadap awk ? awk tak pernah ambik tahukan semua tu yang awk tahu kesalahan saya je kan , saya tahu saya bukan yang trbaik untuk awak tapi saya dah cuba yang terbaik untuk awk .....  kalau boleh saya nak awk jadi milik saya untuk selamanya
Awak... hmm saya berharap dekat awak ....

yang awak akan faham isi hati saya dan juga pengorbanan saya selamani terhadap awak.. awak walaupun sekarang ni awak dah berpunya , jadi milik orang lain , tapi hati saya tetap akan menunggu awak.... awak , saya ingat lagi janji-janji awak kat saya dulu, yang awak akan tetap jadi milik saya walaupun awak dah berpunya kan ? saya harap sangat-sangat, kata-kata awak tuh .. awak akan tunaikan .. 

Awak..... awak nak tahu tak bila awak cakap kat saya , yang awak dah ada kekasih hati , time tuh hati saya hancur sangat, saya tak boleh terima kenyataan yang awak dah jadi milik orang lain.... awak nak tahu tak? saya terus menangis lepas dengar yang awak dah berpunya... hanya tuhan saja yang tahu betapa peritnya hari saya time tuh awak... tapi awak tenangkan saya, awak cakap yang saya ni tetap akan jadi milik awak... awak terima kasih sangat-sangat tau sebab awak still jadi milik saya... hati saya tenang buat sementara.... awak pujuk saya time tuh.. tapi kan awak.... saya terpaksa terima kenyataan jugak kan ... sekarang awak dah ada dua hati , dua hati yang awak sayang... awak saya terima semua tuh.. awak jangan risau saya tetap akan tunggu awak.. saya akan jaga hati awak kalau si dia sakitkan hati awak... kalau awak perlukan saya... awak cakap jer dengan saya.. saya selalu ada dengan awak.. saya ada jer kat dalam hati awak tuhh..... :') 

awak.... awak nak tahu tak sekarang ni saya tengah bertarung dengan hati saya sendiri... saya kene jadi kuat , saya kene tahan menangis dan takkan bersedih lagi.. sekarang ni saya takkan tunjukkan yang saya sedang brsedih... saya akan pendam perasaan saya lama-lama... itu untuk kebaikan saya jugak yang awak akan faham isi hati saya dan juga pengorbanan saya selamani terhadap awak.. awak walaupun sekarang ni awak dah berpunya , jadi milik orang lain , tapi hati saya tetap akan menunggu awak.... awak , saya ingat lagi janji-janji awak kat saya dulu, yang awak akan tetap jadi milik saya walaupun awak dah berpunya kan ? saya harap sangat-sangat, kata-kata awak tuh .. awak akan tunaikan .. 



awak... awak nak tahu tak bila saya ingat dekat awak dada saya tibe-tibe berdebar..saya rasa semacam je kenapa ye awak? lepas tuh kan awak kalau saya ingat dekat awak, saya tengok gambar kita berdua,lepas saya tengok gambar kita berdua...saya akan menangis sendiri saya pun tak tahukenapa saya menangis entah lah awak..saya rasa macam orang bodoh je sebab menangis tanpa sebab kan.. awak..saya rasa sakit sangat tau bila teringat dekat awak... kenapa awak perlu hadir dalam hati saya ..kan bagus kalau awak tak hadir dalam hati saya ...saya tak lah rasa sakit hati macam nidan ta lah saya selalu rindukan awak yang teramat sangat dekat awak tuhh... Hrmmm " I MISS YOU DEAR" saya tak boleh tipu diri saya .... 


Hrmmm , okayy ni lah setiap kali hati saya bersedih ataupun rindukan awak...dan andai kita bergaduh ker kan..saya akan buat note ni...nak awak baca apa yang saya rasa sekarang ni..kalau saya terus cakap secara dpan dengan awak... saya takut hati saya tak boleh melawan sebak menangis..sebab tuh saya berani buat note ni.. rasa lebih mudah...heee...

(saya Nur liyana binti sazali.... buat pengakuan yang saya sayangkan Nur amalina binti muhd Ali.... !!!! )
*tak kisah lah orng nak kata ap pun... :')

2.00a.m                                                                                             14.Ogos.2013...

*Mood... merindui awak.... 




| Newer Post